Wednesday, April 10, 2013

ေမဒါး

ငယ္ငယ္က ကိုယ္ေတြ႕အျဖစ္ပ်က္ ကေလးပါ

က်ေနာ္တို့ တိုင္းရင္းသား ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားက ဗမာစကား သိပ္မေျပာ တတ္ျကေတာ့ မႏၱေလးတို့ ရန္ကုန္တို့ လာရင္ ေတာ္ေတာ္ ခြျကပါတယ္ ။(က်ေနာ္တို့ ငယ္ငယ္တုန္းက ေပါ့ေလ,ခုမဟုတ္ေတာ့ပါ )

ရန္ကုန္မွာေပါ့ေလ .. တစ္ရက္ျကေတာ့ အေဒၚက  Donut မုန့္လုပ္ေက်ြး မယ္ ဂ်ံဳသြားဝယ္ ေခ် ဆိုျပီးေတာ့ က်ေနာ္တို့ကို ေစ်းလႊတ္လိုက္ပါတယ္ ။ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ က်ေနာ္တို့ ၃ ေယာက္စလံုး(ဘယ္သူဘယ္ဝါ ဆိုတာေတာ့ မေျပာေတာ့ပါ) တစ္ေယာက္မွ ဗမာစကား လည္လည္ဝယ္ဝယ္ မေျပာ တတ္ျကဘူး။

အေဒၚကလည္း အဲဒါကိုသိလို့ 'ဂ်ံဳ' လို့ေျပာေနာ္ ဆိုျပီးေတာ့ ေသခ်ာ မွာလိုက္ပါတယ္။ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ က်ေနာ္ တို့ကလည္း ေသခ်ာကို ေမ့ေနခဲ႔တာပါ အဲဒီခ်ိန္မွာ။အိုက္မွာ ေစ်းလည္းေရာက္ေရာ ေတြ႔တဲ့ဆိုင္ထဲ ေကာက္ ဝင္ျပီး ေျပာမယ္ျကံကာမွ ပါးစပ္က ဘာေျပာရမွန္း မသိေတာ့ဘူး။ ဆိုင္ရွင္က 'ဘာဝယ္မွာ လည္း'ေမးေနျပီ။က်ေနာ့္ ပါးစပ္ကဘာသံ မွထြက္မလာေတာ့ဘူး ။အဲဒါနဲ႔ က်ေနာ္လည္း ဆိုင္ရွင္ကို 'ခဏေနာ္' လို့ေျပာ ျပီးေတာ့ က်န္တဲ႕ ႏွစ္ေကာင္ ကိုစစ္ကူေတာင္းရဘာေတာ့တယ္။ အိုက္ႏွစ္ေကာင္လည္း မမွတ္မိေတာ့ဘူး။ ဒါနဲ႔ တစ္ေယာက္က က်ေနာ္တို့ တိုင္းရင္းသားစကားနဲ႔ 'ေဟ့ေကာင္ ငါတို့စကားနဲ႔ အဲဒါကို ''ေမဒါး''လို့ ေခၚတယ္။ခုနအေဒၚ လည္း အိုက္လိုဘဲ ငါတို့ ကိုမွာလိုက္သလားလို့''ဆိုျပီးေတာ့ ေျ့ပာပါတယ္။ခဏ သူစဥ္းစားသလိုလို ဘာလိုလို လုပ္ျပီး  '' ဟုတ္ဘာတယ္ အေဒၚေျပာ တာ ေမဒါး ဘာဘဲ ငါေကာင္းေကာင္း မွတ္မိတယ္ ''ဆိုျပီး အေသအခ်ာေျပာ လာဘာေတာ့တယ္။အမွန္ တကယ္ သူက်ေနာ့္ ကိုေဆးထိုးတာပါ။က်ေနာ္ မသိခဲ႔ဘူးေလ။ ဆိုေတာ့ က်ေနာ္က ok ေသခ်ာရင္လည္း ျပီးတာဘဲ ေပါ့ ။
ဆိုင္ရွင္ အေဒၚျကီး ကို က်ေနာ္ စေမးပါတယ္ ''အေဒၚ 'ေမဒါး' ရွိလား ''ေပါ့ ။
အေဒၚ ျကီးက ''ရွိတယ္ ဘယ္ႏွခုယူမွာ လည္း'' ဆိုေတာ့ ( အမွန္ တကယ္ အေဒၚျကီးျကားတာ က ဘလိပ္ဓား) က်ေနာ္က ''၅၀'' သား လို့ေျပာ လိုက္တယ္။ အေဒၚ ျကီးမ်က္ လံးုျပ  ူး သြားပါတယ္။သူ က်ေနာ့္ ကိုတခ်က္ ျကည့္ ျပီး ခ်ိန္ခြင္ ကိုယူ ျပီးေတာ့ ဗီရိုထဲက TOPAZ ဘလိပ္ဓား ေတြ အျပြတ္္လိုက္္ ျပံုးစိစိ နဲ႔ထုတ္ ျပီး ခပ္တည္တည္နဲ႔ စခ်ိန္ဘာေတာ့တယ္။ ဒီတခါ မ်က္လံုးျပဴးသြားတာက က်ေနာ္္။ ဟာာာ အေဒၚ အဲဒါကိုေျပာတာ မဟုတ္ဘူး  လို့ က်ေနာ္ ေျပာ ေတာ့  သူက အဲဒါ ဆိုဘာတုန္း ဆိုျပီး ျပန္ေမးလာဘာတယ္ ။က်ေနာ္ တို့လည္းဘာေျပာရမွန္း မသိတာနဲ႔  ေဆာရီး က်ေနာ္ အိမ္ကမွာ လိုက္တာ ေမ့သြားတယ္  လို့ေျပာ ေတာ့ သူက ငါသိပါတယ္  တမင္ေနာက္တာပါတဲ႔  ။ျပီးေတာ့ ေမးလိုက္ေသးတယ္ နင္တို့ ဘာတိုင္းရင္းသားေတြလည္း တဲ႔ ။က်ေနာ္ က __ ေတြပါ လို့ ေျပာ ျပီး တခ်ိဳးတည္း အိုက္ေနရာက လစ္ ေတာ့တာဘဲ။ေနာက္ဆံုး အေဒၚ  ကိုယ္တိုင္ဘဲ ထြက္ဝယ္ လိုက္ရတယ္။အိုက္ေန႔ Donut အရသာက soda မ်ားလို့လား မသိဘူး ။စားရတာ တစ္မ်ိဳးၾကီးဘဲ....
(စာလံုံးေပါင္း မွားတာေတြအတြက္ သီးခံပါ)

                     AirCond

3 comments:

  1. ကိုုယ္ေတြ ့အမွတ္တရေတြဆိုုပါေတာ့ :D

    ReplyDelete
  2. ဟီးးးးး ဘယ္လိုေျပာရ မလဲေပါ့ေနာ္ အင္းေပါ့ေနာ္ :)

    ReplyDelete
  3. မင္းေျပာလို့ label ျပန္ခ်ိန္းလိုက္ျပီ :)

    ReplyDelete